Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Måndag 21 mars 2011

Publicerad 2011-03-22 04:03:35 i Allmänt,

Idag har vi som sagt haft vårt första test, bestod av 30 s max med gpsmätning. Kul att se hur man disponerade loppet :) Det jag kunde komma fram till på min kurva var att jag är extremt snabb iväg, får upp farten snabbt och når en hög topphastighet, sedan dippar farten lite för att sedan öka lite igen, mot slutet blir man självklart lite tröttare och då dippar farten något igen. Det var riktigt kul att se och det lär vi göra om fler gånger under lägrets gång! Min maximala hastighet var idag 24,3 km/h och jag kom 167 m. Efter passet ställde jag mig och lagade tonfisksås med ris, enkelt och välsmakande. Självklart blev det en sväng förbi Starbucks efter maten också. På eftermiddagen var det gym där jag körde axlar, armar och mage, lite av ett favoritpass =) Vanligtvis brukar man ju tappa lite i styrka när man är på paddelläger, men tycker ändå jag lyckats bibehålla hyfsat med tryck.
Imorgon är det snabbhet i K2 på fm och löpning på em. Kul dag!
Skriver mer imorgon =)

Hade!

/Schill


STARBUCKS!

Kommentarer

Postat av: <3

Publicerad 2011-03-22 06:15:10

vilken snygging jag har till pojkvänn!



gud vad fin du är! saknar dig så himla mycket, och inte heller mindre när jag få se så fina bilder på dig <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-23 03:00:29

Tack gumman! :D Saknar dig helt sjukt mycket jag med! Vill vara hos dig nuuuu! Du är den finaste och snyggaste som finns! Snart är det vi igen <3 Längtar ihjäl mig! Puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela