Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

2 år <3

Publicerad 2011-03-08 05:15:46 i Allmänt,

Den 8:e mars 2009, för exakt två år sedan blev jag den lyckligaste killen i världen! Det var då du och jag blev ett. Jag kommer ihåg varje minsta liten detalj som om det var igår och när jag tänker på det blir jag så glad! Nu är vi tyvärr långt ifrån varandra, men jag lovar att när vi ses igen nästa gång så ska det firas :D
Med dig känns allting perfekt, jag kan prata med dig om precis allting och du gör mig alltid på glatt humör! Med dig i min närhet är det ingenting som känns varken jobbigt eller svårt. 
Tack, Nathalie Linnea Nero för två underbara år tillsammans med dig, det har varit dom två bästa åren i mitt liv och fler ska det bli! Du är den bästa tjejen man kan ha och jag kommer alltid att älska dig av hela mitt hjärta <3

















Finaste tjejen i världen <3

Kommentarer

Postat av: Nathalie

Publicerad 2011-03-09 07:54:58

du är så fin och underbar älskling! :) vilka fina ord, blev så himla glad<3 jag älskar dig mest utav allt! längtar SÅ mycket tills du kommer hem (jag kommer hem) pussar i miljoner till dig<3

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-11 05:30:03

DU är finast och underbarast älskling! Är så himla lycklig att jag har dig <3 Längtar också massvis till när jag kommer hem (du kommer hem) haha :P Puss gumman, du är den bästa av alla <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela