Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

U23-EM Zagreb

Publicerad 2011-06-30 11:35:08 i Allmänt,

Nu var det för länge sen jag skrev här! Allt är finemang med mig iaf och just nu befinner jag mig i Zagreb, Kroatien för att försvara de svenska färgerna! Jag kommer att köra K2 200 m med min gode vän Erik Svensson. Vi körde förra året i Moskva tillsammans där vi blev 4a, endast en tiondel från brons och tre tiondelar från guldet. I år har vi blivit ännu snabbare och uthålligare, så det blir förmodligen ett roligt U23-EM här nere :) Vi har kört två världscuper tillsammans i år som har gått helt okej, men vi har inte fått på något perfekt lopp ännu. Det tänkte vi fixa nu i helgen! Och igår fyllde jag år, 22 år gammal är jag nu. Ett annorlunda sätt att fira det på med resa hela dagen. Jag och älsklingen firade ju mig i förskott i söndags, vi åkte till ett fint ställe och fikade och öppnade paket, supermysigt var det! Nu sitter jag och Erik i lobbyn och har precis avnjutit en kopp kaffe :) Tänkte gå upp till hotellrummet och jäsa lite innan vi åker ner och hejar på våra svenska landslagskamrater!

Vi hörs!

/Schill

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela