Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Mini-semester på västkusten

Publicerad 2011-07-21 00:04:14 i Allmänt,

I helgen var jag och Nathalie på västkusten och hade en liten minisemester! Riktigt mysigt var det att få komma bort och inte behöva tänka på någonting alls :) Vi fiskade, solade, åt god mat, åkte båt, tog promenader med Leon och bara njöt av att ta det lugnt. Helgen gick fort och vips så var man tillbaka i vardagen igen. Denna veckan har det varit mycket jobb, men har också tränat på så bra jag kunnat. Har även fått hem en leverans från min grymma sponsor, WNT! Vid denna leverans fick jag bla hem färdigblandat protein från Multipower hela 55 g protein per flaska! Smaken är helt underbar! Fick också hem Carbo Energy, Triple Protein, Daily caps, Creatine Pyruvate :) Triple Protein är mitt favorit protein och det överlägset kvalitativa jag testat. Det är en exklusiv blandning av tre olika former av vassleprotein! Vassleproteinkoncentrat, vassleproteinisolat och vassleproteinhydrolysat. Rekommenderas starkt! Imorgon är det jobb 9-18 sen blir det ett hårt gympass efter det! Och imorgon åker min kära flickvän till Köpenhamn med sina vänner. Kommer sakna henne, men är glad att hon får göra roliga saker på sin semester :)

Lägger ut lite bilder från helgen på västkusten, samt mina produkter jag fick hem!

/Schill


Fisketur, vi fiskade makrill!


Leon var nyfiken på makrillarna!


Sötnosen är nu 16 veckor gammal :)


Snygging!


Mums! Totalt blev det 36 st Protein Shake à 55 g protein =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela