Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Sverige igen

Publicerad 2011-04-05 23:36:30 i Allmänt,

Då var man hemma i Sverige igen! Känns faktiskt rätt skönt även om man saknar värmen och den grymma träningen i Florida! Idag har jag jobbat och även hunnit med att paddla en sväng och biffat. Tänkte ta den här första veckan lite lugnare för att inte dra på sig någon onödig sjukdom. Har blivit flera nhlkvällar med patrik och jocke, alltid lika trevligt! Och snart kommer min flickvän hem från Hawaii, jiipppiee! Då kommer allt kännas perfekt igen! Det är nu 24 dagar kvar tills den första tävlingen som är en uttagningstävling till de flesta internationella tävlingar i sommar, känns grymt att säsongen snart är igång igen! I år blir det åka av kan jag lova! Förhoppningsvis får jag min nya kanot snart också! Nehe nu blir det sova, imorgon är det jobb 10-18 sen ska jag träna!

Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela