Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Måndag 11 april 2011

Publicerad 2011-04-12 00:05:51 i Allmänt,

Whaaat up!

Här är allt finemang, har avverkat en bra träningsdag idag. Förmiddagen bjöd på ett startpass med resistans. Efter det gled vi hem och tog en match nhl, sen bar det av mot Pallas Athena, en bufférestaurang i stan, mycket fint!
Sen blev det lite mer nhl och sedan lite städning här hemma. På kvällen körde jag 5/25 vilket gick bra! Sen har jag även skypat med min fina flickvän som kommer hem snart! jippiie! :D Resten av kvällen har jag suttit och knåpat på en liten videofilm med klipp från Florida. Den blev väl helt okej med tanke på att det är min första film jag någonsin gjort! Länkar den här nedan, hoppas ni gillar den!

/Schill

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela