Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Möte och jobb

Publicerad 2010-10-14 21:05:11 i Allmänt,

whats up!?

Här är läget finfint och jag har precis avnjutit ett glas cola :) Var länge sen jag skrev nu och det har hänt saker!
Förra helgen tex var min familj plus morfar och mormor nere på ett snabb besök. Trevligt trevligt! Inte ofta vi ses allihopa vid ett och samma tillfälle tyvärr. Den lördagen hade jag även möte med svenska landslagscoachen Bengt Bengtsson. Ett mycket bra möte där jag fick svar på många frågetecken osv. Sen hade han bra tips på hur jag ska köra i vinter för att orka hela vägen fram i mål nästa sommar! Då jäklar!

Annars så har jag börjat dra igång med träningen sucessivt och ökar dosen vecka för vecka. Nästa vecka är tanken att dra igång på riktigt! Idag fick jag även ett glädjande besked, jag har fått JOBB! På Sporthuset som öppnar i Huskvarna :) En deltidstjänst, vilket är helt perfekt! Just nu är jag på intersport och praktiserar, där får jag bra träning inför mitt kommande jobb.

Nehe nu ska jag packa träningsväskan för imon och strax åka och hämta älsklingen min på jobbet :)

/chillidog

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela