Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Torsdag 4 november

Publicerad 2010-11-04 13:18:06 i Allmänt,

Ledig idag =) Igår var roligt, direkt efter jobbet åkte hela personalen på Sporthuset och bowlade tillsammans. Riktigt trevligt. Sedan blev det godis och tv mys med min älskling :)
Nu är jag precis hemkommen från ett löppass. Gick tungt idag.
Sitter och dricker protte nu, hemmagjord. Recept?

- 150 g kvarg
- 2,5 dl lättmjölk
- 1 rått ägg
- 1 dl proteinpulver
- frysta hallon och blåbär

 ca 61 gram protein bara sådär =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela