Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

bal, sjukling, födelsedag mm...

Publicerad 2010-05-30 23:15:03 i Allmänt,

Jag har gått och blivit förkyld, så himla surt nu när träningen börjat gå riktigt bra. Jag får försöka kurera mig så fort som möjligt, kanske är det nån mening med detta också. Kroppen kanske vill vila.
Hur som helst så var jag och Nathalie på bal i torsdags. Det var riktigt kul och älskling var så otroligt vacker! <3 Mycket tack vare min kära syster som var här och fixade hennes hår. Vid tre tiden drog vi mot förfesten och träffade hennes klass. Klockan fem var det dags, vi stekte in på två Harley Davidsons och möttes av många blickar! Gled runt några varv och visade upp oss, sen var det in på stora hotellet som gällde där mat och dryck serverades. Vid 23 tiden var det dags att bege sig mot Sliver där resten av kvällen spenderades.

I helgen har jag inte gjort särskilt mycket, blev ju sjuk igår eftermiddag och har bara vilat sen dess. Idag har vi firat Nattis mamma som fyller år, så har blivit en del gotte. Sen vid fem tiden så kom Jocke förbi en sväng, han har varit i Finspång under helgen så han passade på att tigga åt sig lite kaffe hemma hos mig. Stryk på nhl fick han också ;)
Imorgon är det jobb som gäller om jag inte mår ännu sämre.
Här kommer några bilder från balen på mig och min snygga flickvän!





Kommentarer

Postat av: Syrrraaaan <3

Publicerad 2010-05-31 09:13:29

Ni båda var så fina så <3 saknar dig redan brorsan!

Postat av: brooorsaan

Publicerad 2010-05-31 16:35:04

Tack bästa syrran! <3 Saknar dig också massvis! Vi ses snart igen hoppas jag! Pussar <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela