Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Skitväder

Publicerad 2010-05-12 20:58:16 i Allmänt,

Usch vad jag är less på detta skitväder! När ska det bli sommar?!
Idag har jag haft lite mildare värk i tån än vad jag hade igår, fyfanken det är inte skönt. Förhoppningsvis känns allt mycket bättre imorgon :) Vid två tiden så begav jag mig till Nathalies skola, jag hade lovat att ställa upp som modell till nån tidning hennes klass skulle göra. Det gick bra och även min snygging ställde upp som modell, ojoj så fin hon är! Direkt efter det åkte jag ner till klubben och möttes av pissregn och tsunamivågor... Det slutade med att jag skruvade upp volymen i gymet och köttade 30/30 på paddelmaskinen, sedan fick sig axlarna och armarna sig en rejäl omgång i gymet. Nu sitter jag och ser på hockey, ganska omotiverat med vm nu, men hockey är alltid hockey, underhållande.

Heypa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela