Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Torsdag 4 mars

Publicerad 2010-03-04 23:53:51 i Allmänt,

Godafton.

Dricker lite kaffe just nu och känner mig nöjd med denna dag. Började dagen med ett paddelmaskinspass, hem och slänga in tvätten. Lunch i form av kotletter med ris. Sedan bar det av till sjukhuset. Hem igen fikade lite och drog i mig rage, sen ner till gymmet och körde ben. Ja ni läste rätt, ben måste även det köras =) Även om det är riktigt boring. Sen kom jag hem och då var älskling här som åkte nästan direkt för att börja festa inför kvällen (studentfest). Så jag satte mig och lirade nhl samtidigt som jag stekte fläskfilé. Resten av kvällen har jag bara slappat. Nu börjar Portugal närma sig och jag längtar bort från den här äckliga kylan vi har i Sverige. Grymt sugen på att paddla är jag. Imorgon är det armar på schemat, sen innebandy as usual. Sa jag förresten att mina föräldrar har bestämt sig för att flytta till Nyköping!? Me like :D Så himla skönt att ha nära hem, förut var det en resa på 70 mil vilket är lite halvjobbigt att åka om man har hemlängtan. Visst känns det lite sorgligt också att hela familjen har lämnat finfina Sundsvall, men stan och polarna finns ju kvar och jag har fortfarande min kära mormor och morfar där plus Morbror med familj. Ha det bra!


Portugal 2007, vilken kändis stöter vi på detta året? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela