Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Portugal uppdatering

Publicerad 2010-03-24 00:00:03 i Allmänt,

Sitter nere i Portugal och glassar =) Här är allt bra och vi har haft tur med vädret hittills! Strålande sol och ca 20 grader varmt. God mat vid varje måltid och många härliga träningspass har det blivit. Jag bor tillsammans med Patrik och Niklas och vi har bra stämning i våran lilla lägenhet. Ett riktigt bra gäng som är här nere och tränar tillsammans. En sak som är väldigt jobbigt är att jag saknar min älskling så sjukligt mycket! Jag tänker på henne varje dag! Längtar verkligen tills vi är tillsammans igen <3 Nu ska vi spela en sista runda kort, sen blir det sängen. Imorgon väntar ett stenhårt syrapass, följt av eftermiddagsvila. Ska bli skönt att få vila upp sig lite och tänka på annat. Hade bra allesammans!

Adios amigos!


Jag älskar dig Nathalie <3 Första pussbilden på oss :D

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-24 00:16:33

Du är så underbar! Längtar tills du kommer hem igen <3 minns dagen den bilden togs på som igår! :) puss <3

Postat av: älskling

Publicerad 2010-03-24 09:50:13

Du är underbarast <3 Längtar efter dig! mm det gör jag med :) Vill tillbaka! Såg en film på Patriks mobil igår när vi var på hotellet det var lite kul :) Puss <3

Postat av: Lina

Publicerad 2010-03-25 16:41:44

Låter underbart med värme. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela