Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Tävling och läger

Publicerad 2010-06-15 16:18:16 i Allmänt,

Helgen gick inget vidare för min del och jag är sjukt missnöjd med vad jag presterade.
Den tävlingen lämnar jag mig bakom och glömmer.
Något positivt iaf är att jag blev uttagen till att köra U23-EM. Där blir det K2 200 m med Erik Svensson från Waxholm. Just nu ligger vi på träningsläger här i Jönköping och det håller på fram till fredag.
Igår körde vi vårt första pass tillsammans någonsin och som det gick! Vi var riktigt snabba, det lovar gott för mästerskapet i slutet av juli. Vi kommer att ha läger som sagt den här veckan, sen blir det även ett läger efter SM. Just nu sitter jag i min lägenhet och tar det lugnt, fick känningar i bicepsfästet på förmiddagspasset, så jag valde att vila nu i eftermiddag.
Annars är allt bra förutom att jag saknar min flickvän sjukligt mycket! Kom hem med dig <3
Skriver mer en annan dag. Hade fint!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-06-17 21:06:22

snart ar jag hemma igen! saknar dig massvis <3 synd att vi inte hann prata nu nar jag var inne, ska ivag och ata. jag svalter halvt ihjal :P

puss min alskling!! <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela