Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Lägret

Publicerad 2010-06-18 21:21:26 i Allmänt,

Då var lägret över för den här gången. Ett mycket lyckat läger enligt mig, bra boende, mat och ett skönt gäng. Jag och Erik går mycket bra i K2an, känns som vi fått det att stämma redan efter första veckan tillsammans. Ska bli kul att se om vi kan utvecklas ytterligare till U23-EM! Vi körde vårt första 200 m lopp tillsammans igår på träningen, resultatet blev 33 s. En helt okej tid tycker jag.
Nu sitter jag hemma i lägenheten och har det skönt. Jag är ganska sliten efter den här veckan så det blir förmodligen vila antingen imorgon eller på söndag. Och imorgon kommer min baby hem, jippiie :D Ska bli jättekul att träffa henne, känns som evigheter sen vi sågs sist. Nu ska jag duscha, sen ska jag se andra halvleken av England-Algeriet matchen. 

Heypa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela