Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Ryssland U23-EM

Publicerad 2010-07-28 20:10:17 i Allmänt,

Nu är det dags att skriva ett inlägg, tre veckor sen sist :P Så här får det inte fortsätta!
Just nu befinner jag mig i stekheta Ryssland (ca 30-40 grader), jag ska tävla i U23-EM som avgörs nu i dagarna.
Idag var vi nere på tävlingsplatsen för första gången, riktigt coolt måste jag säga! Jag och Erik var ute och testade startgrindarna och fixade i ordning kanoten, vi är grymt snabba. Det ska bli skitkul att tävla!!! Drar igång med försöksheat på fredag, då blir det explodera! Förövrigt så gör vi inte alltför mycket på dagarna, spelar lite kort och käkar ungefär. Och svettas såklart... Fy har aldrig känt sådan värme förut och då har jag ändå varit ute och rest väldigt mycket i mitt liv. Thailand ligger i lä om man säger så...
När jag kommer hem igen lovar jag att fixa en ny header på bloggen, är ganska less på den jag har just nu. Plus att jag har lite nya roligare bilder :)
Men det första jag ska göra när jag kommer hem är att pussa sönder min flickvän! Saknar dig så mycket Nathalie <3
Nej nu ska jag gå och kolla vad svettgrabbarna i andra rummet gör, hade fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela