Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Torsdag 28 januari

Publicerad 2010-01-28 12:57:57 i Allmänt,

Sitter i lägenheten och lyssnar på lite musik. Nyligen hemkommen från ett paddelpass. Ska laga mat nu och efter det diska. Sedan är det dags att åka och köpa kaffe för det är helt slut. Senare idag ska jag ut och löpa också =) Hoppas knäet håller som jag haft lite ont i. Ikväll så kommer jocke, det ska bli riktigt skoj att träffa honom. Imorgon vid 14 tiden åker jag mot stockholm och möter upp pappa på centralstationen. Min farbror som vi ska bo hos kommer och hämtar oss. Sedan på lördag är det konventet med Ronald Rauhe. Får se om man hinner hitta på något annat skoj också.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Postat av: Älskling

Publicerad 2010-01-28 23:08:36

puss! <3

Postat av: Älskling

Publicerad 2010-01-28 23:24:53

puss! <3

Postat av: åsse

Publicerad 2010-02-01 23:28:25

har du kvar dina gamla skor?

I så fall är det läge att byta:P..

Postat av: Schill

Publicerad 2010-02-03 19:34:50

haha ja det har jag :P Har du tips på några skor man kan köpa?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela