Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Söndag 10 januari

Publicerad 2010-01-11 00:04:34 i Allmänt,

Hallå där! Jäklar vad jag är dålig på att uppdatera bloggen nu för tiden! Sorry alla trogna läsare, jag ska skärpa mig :P Annars så har helgen varit bra med mycket träning. Imorgon är det måndag och på träningsschemat betyder det löpning och gym. I övrigt ska jag försöka hitta ork till att tvätta och städa i lägenheten. Det inte direkt några av mina starkare sidor. Nu längtar jag utomlands! Vill bort från kalla tråkiga Sverige och åka och steka på något varmt ställe =) Thailand vill jag tillbaka till, det var helt underbart att vara där med min underbara flickvän. Brasilien är jag också sugen på, var ju där 2004 och det var inte helt fel. Finns många länder som man skulle vilja åka till och utforska. Nu är det sängen som kallar, jag är jättetrött, jag skriver mer imorgon. God natt Sverige!







Kommentarer

Postat av: Syrran

Publicerad 2010-01-11 06:55:22

Guu vad jag saknar dig brorsan! <3

Postat av: broder

Publicerad 2010-01-11 12:24:04

Saknar dig med jättemycket! <3 När kommer du ner? Jag behöver klippa mig lite ;) Puss!

Postat av: Syrran

Publicerad 2010-01-12 10:30:14

Postat av: Syrran

Publicerad 2010-01-12 10:31:12

Åh,, jag vet inte. kan ringa dig ikväll kanske :) Så kan vi bestämma! klart jag ska klippa dig, kan tänka mig att det behövs ;) PUSS

Postat av: bror

Publicerad 2010-01-12 11:22:33

Ja gör det jossie :) Haha ja det behövs faktiskt ;) Skapligt långhårig utan vax :P PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela