Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Onsdag 13 januari

Publicerad 2010-01-13 17:46:03 i Allmänt,

Har nyss varit och kört ett bicepspass med nathalie. Gick ganska segt idag, men det kan ju inte gå bra varje gång. Nu tänkte jag ställa mig och laga lite lax, mums. Imorgon blir det förmodligen två konditionspass på dagen och sen eventuellt slalom på kvällen. Ikväll ska vi bara ta det lugnt, kanske se film eller spela tv-spel. Sova tidigt hade varit skönt, fast det blir ju lätt att man sitter uppe för länge.



Kommentarer

Postat av: Nathalie

Publicerad 2010-01-14 16:16:41

Jag älskar dig! :D puss<3

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-15 10:04:24

Jag älskar dig mest :D Puss <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela