Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Måndag 4 Januari

Publicerad 2010-01-04 22:38:46 i Allmänt,

Tjena! Nu var det en vecka sen jag skrev sist, har ju varit utan dator i nästan tre veckor nu. Imorrn får jag nog tillbaka min kära dator. Jag sammanfattar helgen kort. I fredags låg jag och älskling bara och hade det skönt hela dagen efter nyårs kvällen. Spela lite spel, åt gott och myste :) Under lördagen blev det först lite mysgym med Anders sen blev jag bjuden av storstekarn på hockey, HV mot Brynäs. Jäklar vad stekigt det var uppe i VIP-lougen! Vi fick middag när vi kom dit och sen i pauserna blev det fika, tänk om det var så nice varje gång man gick på hockey! Tack Anders för en trevlig eftermiddag. På kvällen åkte jag och gumman min till hemmakväll och hyrde en komedi film, Borta bäst, hemma värst hette den. Etta på biotoppen i USA, men den platsen förtjänar den inte riktigt. På söndagen klev vi upp tidigt och gav oss ut i längdskidspåren och åkte ungefär en timme. Det var riktigt mysigt och vackert väder! Efter det tog vi ett bad och imorgon tisdag har vi planerat in en söndagsrepris med ett gympass som följd efter badet.
Nu är det dags för film och chips ;)

Kommentarer

Postat av: Syrran scchhaabibii

Publicerad 2010-01-07 16:25:42

SV: haha broder habib ;) saknar dig som bara tusan!! Klart jag kommer ner till jönne snart! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela