Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Måndag 25 Januari

Publicerad 2010-01-25 14:41:01 i Allmänt,

Måndag! Jag är lite halvsjuk och känner mig allmänt seg i hela kroppen. Igår var jag dock risigare än vad jag är idag. Tänkte testa gymma lite och se hur kroppen reagerar. Annars händer det inte så mycket idag, har käkat lunch och så. Ska ner på arbetsförmedlingen nu och snacka allvar. Pratade med Jocke förut idag också, han kommer och hälsar på mig snabbt på torsdag eftermiddag =) Då ska jag spöa honom på nhl som på den gamla goda tiden ;) I helgen åker jag upp till storstaden för att gå på ett konvent där världens snabbaste kanotist ska hålla föredrag. Kan nog bli bra och lärorikt. Förövrigt så fyller min kära vovve 10 år idag! Grattis Kulan :D

 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-28 08:57:01

oj så gammal han har blivit :P grattis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela