Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Lördag 23 Januari

Publicerad 2010-01-23 17:35:43 i Allmänt,

Igår blev det först ett axel/tricepspass som gick fint. Sen hem och käka kyckling med keso. Körde lite nfs också =) Efter det drog jag och spelade innebandy. Vid halv sju åkte jag och hämtade syrran på busstationen. Kul att få träffa henne! Vi åkte hem och gjorde kotletter med klyftpotatis. Såg lite på tv och snackade, senare på kvällen drog vi ut och mötte älskling på stan. Vi gick in på krogen och hade det allmänt trevligt. Vid två tiden började vi gå hemåt igen och det blev en bra motionsrunda att gå hem från stan. Idag har vi verkligen bara chillat och tagit det lugnt, gick och tog en fika och hade det mysigt.
Nu står Jossie och klipper Nathalie och jag sitter vid datorn. 
Vi får se vad som händer mot kvällen, antingen film eller spela spel =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela