Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Stockholm

Publicerad 2010-02-07 22:04:48 i Allmänt,

Ska vi keka rekor? eller jag menar, ska vi käka räkor... Har nästan börjat snacka som stockholmarna efter denna helgen :O Fanns mycket drygt folk där som bl a vägrade veja när man kom och gick... Ska aldrig flytta dit.
Aja, förutom detta så har helgen var riktigt rolig och mysig. Vi åkte tidigt på lördagsmorgonen, sisådär vid halv sex tiden. Kom upp till Sthlm och kikade på tävlingarna. Det var en lång paus mellan semin och finalen, så det blev en lååååång runda på stan med en shoppinggalen flickvän... suck....
I finalen kom Daniella (Nathalies syrra) tvåa efter Anna Lindberg, mycket bra! Efter finalerna åkte vi till hotellet och gjorde oss klara för middag på stan. Vi hittade en mysig Kinarestaurang där jag blev bjuden på friterad kyckling med sötsursås, mmm... 
Idag så gick det också bra för Daniella som slutade tvåa även idag. Resan hem gick snabbt och jag fick min kebab, så jag är nöjd =) Imorgon ska jag springa och gymma bröst! Något mer har jag inte planerat än så länge. 
Ha en bra kväll!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela