Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Onsdag 24 februari

Publicerad 2010-02-24 17:09:15 i Allmänt,

What´s up with it vanilla face!

Var uppe inatt och såg Kanada mot Tyskland, underhållande att se alla Kanadas stjärnor. Synd att Tyskarna inte bjöd upp till dans bara. Lär ju bli en grym match inatt iaf, Kanada-Ryssland :D Sen sova några timmar, kliva upp vid sex och se Sverige spela ut Slovakien :D Hoppas man får se några schyssta proppar från Murray på Chara! Det hade varit en intressant fight. I övrigt idag så har jag varit ute och köttat sprintlopp vid Vättern, helt underbart väder idag alltså! Nu om ett tag tänkte jag åka ner till klubben och köra paddelmaskin följt av gym. Portugal närmar sig med stormsteg och det känns riktigt inspirerande! Imorgon ska jag på Ams för att gå på ett möte, boooring! Usch vad jobbigt det är att vara i ständig kontakt med dem.
Saknar min älskling som är duktig och jobbar ikväll! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela