Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Veckorna springer fram

Publicerad 2010-08-12 18:04:14 i Allmänt,

Tjena hej!

Veckorna bara springer fram nu för tiden tycker jag. Kändes som att sommaren nyligen började och nu är det snart höst och vinter igen. Nu inom dom närmaste dagarna måste jag välja vilka kurser jag ska läsa i höst. Svårt val faktiskt, men det blir nog bra vilka jag än tar. Kan vara skönt att ha något att göra mellan träningarna. Det bästa hade varit att få jobba lite då och då också. Eller ännu bättre, hitta en sponsor!
Idag har jag kört starter med tung resistans, kändes riktigt bra faktiskt! Men tyvärr så kände jag av min vänstra armbåge som har spökat nu ett tag. Det var på dom sista fem starterna som det började smärta lite, körde på ändå. Jag valde att vila från paddlingen nu i em, blir ett kort löppass nu istället.
Annars händer inte så mycket, Nathalie är i Tyskland med familjen, så det är lite tomt här hemma. På lördag får jag äntligen vara med henne igen iaf! Nej nu ska jag börja byta om, dags för första löpturen på år och dar! Wish me luck =)

Här kommer några bilder från Italien, tidigare i somras.







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela