Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Summering

Publicerad 2010-08-09 12:31:23 i Allmänt,

Tjena! Kom hem från Norge igår kväll. Tävlingarna har gått hyfsat, jag vann iaf de distanser jag skulle vinna dvs K1 och K2 200 m. Har dock inte känt mig helt kry, min mage har varit jättekonstig sen jag kom hem från Ryssland, så får hoppas att detta släpper snart. I övrigt så har det inte hänt så mycket den senaste veckan, jag kom hem från Ryssland, vilade upp mig lite, umgicks med min underbara flickvän och sen var det dags att åka igen. Så nu får jag vara hemma ett tag och fokusera på träningen. I Ryssland på U23-EM blev jag och Erik 4a i finalen på K2 200 m. Direkt efter loppet var vi otroligt besvikna då vi blev snuvade på bronset... Nu i efterhand är man ändå ganska nöjd, då jag vet att vi kan förbättra oss väldigt mycket. Köra mer samträning osv.
Här är iaf ett videoklipp på finalen, kika vetja! Vi är i den vita kanoten, gula linnen, bana 6.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela