Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Helgen

Publicerad 2010-08-23 23:36:42 i Allmänt,

Tjena!

Länge sen jag skrev nu. Dagarna går fort och man glömmer bort bloggen. I helgen var jag "hemma" i Nyköping hos mina föräldrar. Det var skönt att bli ompysslad även om det bara var för en helg. Vi tog det bara lugnt, kikade på kanot-vm, tog promenader med kulan, tränade lite och kollade film. Igår kom jag och Nathalie hem till jönköping igen, vi hann inte med så mycket, kollade på tvn sen var det dags att sova. Idag har jag kört två paddelpass och gym, helgen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig med träningen, då min armbåge har smärtat. Idag kändes det dock bättre och kunde köra på för det mesta. Har även bytt så att jag kör xxl kanoten nu, tänkte testa och se om det är nån skillnad. Förmodligen blir det att beställa en ny framöver.
Måste bara nämna Anders VM-GULD på K1 500 m, hur grymt är inte det?! Vilken kille! Stort grattis Anders!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela