Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

helgen som varit, början av denna veckan

Publicerad 2010-04-22 16:06:48 i Allmänt,

Nu var det ett tag sen jag skrev. Helgen var bra i Nyköping där jag och Nathalie var på besök hos mina nyinflyttade föräldrar. Väldigt fin lägenhet med perfekt läge! Blir att åka upp igen om någon vecka!
Denna vecka har jag jobbat två dagar och kört ganska lugnt med träningen. Känner mig laddad inför tävlingen i helgen, det ska bli jättekul att få komma igång med tävlandet även om jag tycker det är alldeles för tidigt. Fast det är ju lika för alla, så det är bara att gilla läget. Igår hade vi några kompisar här och vi tittade på hockeyn tillsammans, härligt att Djurgården vann tillslut! Ny match ikväll som jag ska se! Idag har jag och älskling varit ute på en kort promenad och sen har vi handlat lite mat. Sen har vi bara sett tv och så. Nu är det snart dags för sista träningspasset innan helgens tävlingar, skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela