Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Transformers revenge of the fallen

Publicerad 2009-10-19 23:02:20 i Allmänt,

Nu har vi sett klart den senaste transformers filmen, den var faktsikt rätt bra! Blev kanske lite för mycket i slutet, men ändå en helt klart sevärd film! Nu är det dags att gå och knyta sig, på schemat imorgon är två träningspass, besök på arbetsförmedlingen, lämna in papper på försäkringskassan och storstädning av lägenheten. Lägger upp en bild på min underbara flickvän som verkligen gör allt för mig, hon betyder mest <3



                          Jag älskar dig Nathalie Linnea Nero!                          

Kommentarer

Postat av: Lillasyster

Publicerad 2009-10-20 14:46:30

Mycket du har att stå i brorsan! Men du är riktigt duktig som tar i tu med allt. Hoppas allt är bra :) jag saknar dig! puss&kram <3

Postat av: Nathalie

Publicerad 2009-10-21 08:23:23

Jag älskar dig också! Du är bäst! :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela