Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Tisdag 24 november

Publicerad 2009-11-24 13:23:47 i Allmänt,

Dagen började med att jag blev väckt av pappa vid halv sju tiden, bilen skulle in på verkstan så jag ställde upp som chaufför och skjutsade ut honom till jobbet sedan. Annars har dagen varit lugn, har mest myst med kulan och bara tagit det chill. Just nu sitter jag i sängen med en kopp kaffe i handen och lyssnar runt på spotify, helt seriöst så måste det vara bästa saken som uppfunnits på väldigt länge! Och ännu bättre är ju programmet som nicke fixade åt mig så att jag kan rippa alla låtarna så att dom hamnar på min dator =) Jag har lite beslutsångest hur jag ska göra resten av veckan, jag hade tänkt att åka hem på torsdag, men nu kanske mina föräldrar ska åka ner tidigt på lördag morgon så då känns det ju lite onödigt. På fredag är det årsmöte på klubben också som hade varit trevligt att gå på. Samtidigt vill jag så snabbt som möjligt ner till min älskling. Sen är ju fredagar i jönköping bästa dagen på hela veckan. Dagen börjar med ett bröstpass, sedan sticker vi ut i kanoterna och glider lite, sen snabbt hem och käka, kanske eventuellt ta en nhl match och kaffe på det. Vid fem tiden är det innebandylir och sen resten av kvällen brukar alltid bli någon trevlig tillställning. Aja vi får se hur det blir. Senare i eftermiddag ska jag gymma, blir ett tungt axelpass hade jag tänkt. Ha det fint.  

Kommentarer

Postat av: lillsyrran

Publicerad 2009-11-24 16:35:09

håll dig i sundsvall så länge du kan brorsan <3 jag vet att du ändå kommer längta hem som jag sen. passa på nu när du väl är hemma. kärleken och kompisarna i jönne finns ju där dagligen annars. <3

Postat av: bror

Publicerad 2009-11-24 21:54:19

ja det är ju sant det du skriver. Men du vet hur det är att längta efter sin älskling :) Får se hur det blir. Puss <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela