Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Söndag 1 november

Publicerad 2009-11-02 00:40:02 i Allmänt,

Hemma efter en trevlig och festlig helg i örebro! Bilder kommer in senare under veckan :)
Vi kom hem vid tre tiden idag och då blev det glass och kaffe framför tvn. Sedan åkte jag och nathalie hem till henne och åt en god tacopaj som hennes mamma hade gjort. Resten av kvällen har gått åt till att plugga, jag har hjälpt nattis med islam, kristendomen och judendomen, religion är ju inte direkt det roligaste ämnet om man säger så. Skönt att det är klart iaf, nu ska vi lägga oss i badet och njuta lite innan vi går till sängs.
Skriver mer imorgon, hade bra!


Bästa tjejen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela