Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Promenix

Publicerad 2009-11-23 00:48:25 i Allmänt,

Ikväll var mormor och morfar på middag hos oss, mycket trevligt! Sen var jag ute och tog en kvällspromenad med kulan, det ösregnade så det var bara att ta på sig regnjackan och stövlarna, vilket resulterade i en riktigt schysst outfit, check it out. Hehe. Det var faktiskt rätt skönt att komma ut och gå en sväng efter allt resande både igår och idag. Imorgon måndag så ska jag träffa lite kompisar här hemma i sundsvall, sen så åker jag nog ut till gymmet och biffar. Just nu så ligger jag i sängen och kikar runt lite, funderar på att sova nu, mina ögon håller på att svida sönder så jag orkar inte vara uppe längre. Godnatt.


Det senaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela