Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Måndag 2 November

Publicerad 2009-11-02 15:01:54 i Allmänt,

Har varit nere och köttat paddelmaskin på klubben imorse, träffade anders och danne där nere dom körde bänkpress så jag hakade på och värmde upp med 4 set innan jag började paddla, skönt faktiskt =) När jag kom hem så la jag mig på sängen och jag somnade direkt! Riktigt trött. Segt klev jag upp, kollade i kylen och upptäckte att det inte fanns något att äta. Dammade bort till coop och handlade, så nu har jag precis käkat köttbullar och pasta. Nu ska jag städa och få belöning sen genom kaffe och choklad :D 
Senare ska jag och patrik gymma axlar, ska bli riktigt kul, axelpassen är ett av mina favoritpass! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela