Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Lördag 28 november

Publicerad 2009-11-28 15:46:21 i Allmänt,

Sitter på bussen mot jönne just nu, har åkt tåg hela dagen och klev av i linköping. Fyfan vad segt det har gått, upptäckte direkt när jag satte mig på tåget att jag inte hade något batteri på mp3n heller, det gjorde ju knappast saken bättre. Aja nu börjar jag närma mig resans mål iaf och det känns grymt skönt! Ikväll blir det nog bara mys med älskling. Se nya saw filmen kanske =) Nu orkar inte jag skriva mer. Ha en fortsatt najs dag.

Kommentarer

Postat av: Hempa och AG

Publicerad 2009-11-29 02:24:11

http://www.youtube.com/watch?v=AXVCCB582C4

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela