Fredrik Schill

Följ mig i min satsning mot OS 2016

Torsdag 10 december

Publicerad 2009-12-10 21:37:05 i Allmänt,

Har inte skrivit på några dagar nu, har varken haft ork eller lust till att göra det.
Dagarna har gått fort och jag har hunnit med ganska mycket.
Idag har jag tränat, varit på sjukhuset, handlat och lagat mat.
Imorgon är det fredag igen vilket känns roligt! Nästa helg åker jag hem till sundsvall och firar jul där. Ska bli skönt att få vara med sina nära och kära ett tag. Fast samtidigt väldigt tråkigt att inte få vara med älskling under julen. Nu ska jag gå ner och hämta tvätten. Resten av kvällen ska jag och nattis sitta och nörda lite xbox =)

Kommentarer

Postat av: syrris

Publicerad 2009-12-10 21:41:49

duktig du är som tvättar ;) ja längtar till vi åker hem till sundsvall <3

Postat av: syrran

Publicerad 2009-12-12 11:32:31

SV: tur att du tkr det iaf :) tack brorsan! PUSS hörs ikväll eller imorrn <3

Postat av: broder

Publicerad 2009-12-13 14:27:28

jajemen ;) mm det ska bli jättehärligt att komma hem! Vi får se på film på tåget så att resan går fort :D Puss <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fredrik Schill

Välkommen till min blogg! Fredrik Schill heter jag och är kanotist på landslagsnivå. Mitt stora mål i karriären är OS 2016 i Rio De Janeiro där jag vill vara med och slåss om medaljerna! 200 m är min distans och jag har detta året (2012) placerat mig 1-2 i Sverige. Ni kommer få följa mig i min satsning och ta del av min träning, tävlingar och kost. Till vardags bor jag i Jönköping tillsammans med min flickvän och hund. Uppvuxen i Sundsvall och det var där min kanotkarriär startade.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela